BANER3
Drukuj

Studniówka 2011

Grzegorz Lubojański, Aleksandra Daniel .

studniowka2011


17 grudnia

W wyniku zebrania w dniu 14.12.2010r postanowiono:
Do dnia 22.12.2010r należy przekazać do mgr Aleksandry Daniel:
- listę 20 utworów z każdej klasy, celem przekazania zespołowi muzycznemu;
- listę kotlet schabowy cz pierś z kurczaka (do obiadu), celem ostatecznego zamknięcia menu studniówkowego;
- wskazać rodziców do opieki w trakcie studniówki z klasy III a, III d, III e (z pozostałych klas już mamy).
Termin następnego zebrania, które jest bardzo istotne w kwestiach organizacyjnych to 03.01.2011r o godzinie 16.30 na świetlicy.
Do zobaczenia.

 



6 października

Sprawozdanie z zebrania w sprawie „STUDNIÓWKI”

W dniu 06.10.2010. na spotkaniu przedstawicieli klas III (rodziców i uczniów) ustalono:

  • do końca października należy wpłacić kwotę 200 zł
  • wybrano ekipę filmującą: 3 kamery na 6 klas (koszt 40 zł)
  • wybrano fotografa (koszt10 zł)
  • zostały przekazane materiały (tj. wzory zaproszeń na studniówkę oraz wzory znaczków) przedstawicielce klas III Patrycji Widerze z klasy III b
  • trójki klasowe zobowiązane są do jak najszybszego spotkania się i wyboru wzoru zaproszeń oraz znaczków odróżniających poszczególne klasy podczas studniówki
  • wyznaczono termin następnego zebrania na 04.11.2010r o godzinie 17.00

 



27 września 2010

Sprawozdanie z zebrania w sprawie „STUDNIÓWKI”

 

 

  • Osoby uczestniczące w spotkaniu zapoznały się z umową na przygotowanie imprezy, zawartą z „Szafranowym Dworem”.
  • Ustalono przybliżony koszt „STUDNIÓWKI” na kwotę około 400.00zł od pary, do zebrania najpóźniej do końca listopada.
  • Szczegółowe wyliczenie nastąpi na następnym zebraniu komitetu organizacyjnego, które odbędzie się 6.10.2010r. (środa) o godz. 17.00 w V L.O.
  • Aktualna lista osób zaangażowanych w organizację imprezy:
  •       klasa IIIa       pan Krzysztof Sutor
          klasa IIIb       pani Małgorzata Leksowska-Balicka, pani Barbara Kaczka
          klasa IIIc       pan Grzegorz Lubojański
          klasa IIId       pani Ewa Hajducka Kozubek, Pan Artur Brzozowski
          klasa IIIe       pani Krystyna Pięta
          klasa IIIf        pan Dariusz Ulański
  • Uczniowie (a w szczególności uczennice:-) klas III zainteresowani stroną estetyczną „STUDNIÓWKI” proszeni są o zgłaszanie projektów zaproszeń i kotylionów.



 

Najbliższe zebranie w sprawie organizacji studniówki odbędzie się w piątek 24 września 2010 roku w V LO o godzinie 17.00.

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane oraz chętne do pomocy.

Drukuj

Giełda podręczników / sklepik

.

Jeżeli chcecie sprzedać/kupić książki, to możecie to zrobić w szkole 2 i 3 września, ponieważ odbędzie się wówczas na dużej przerwie giełda podręczników.

W tym tygodniu koniecznie zaopatrzcie się w kanapki, gdyż bar szkolny będzie czynny od 6 września 2010 r.
Drukuj

Nowy rok szkolny

.

back-to-schoolW dniu 1.09.2010r. o godz. 9.00 na dziedzińcu szkoły odbędzie się rozpoczęcie roku szkolnego. Po rozpoczęciu uczniowie spotkają się z wychowawcami klas.
Drukuj

Matura poprawkowa dla maturzystów z Dąbrowy Górniczej

.

W dniu 23.08.10 w VLO o godzinie 9.00 odbędzie się egzamin maturalny dla maturzystów z dąbrowskich szkół ponadgimnazjalnych, którzy mają poprawkę.

Maturzyści są zobowiązani zgłosić się do szkoły najpóźniej o godz. 8.00 z dowodem osobistym, świadectwem ukończenia szkoły /lub drugim dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość/ i czarnym długopisem oraz przyborami pomocniczymi zgodnie z wykazem OKE.

Egzaminy odbędą się w następujących salach:

Matematyka - sala nr 9 /gimnastyczna/, sala nr 3, świetlica
J. angielski - sala 4,5,6,29
WOS, geografia, historia, j. polski, biologia  - sala nr 18 świetlica

Listy maturzystów  będą umieszczone na drzwiach wejściowych szkoły oraz na drzwiach poszczególnych sal.

Uprzejmie informujemy, że uczniowie, którzy spóźnią się na egzamin nie zostaną wpuszczeni na salę. Egzamin będzie przeprowadzony zgodnie z procedurą przeprowadzania egzaminu maturalnego.

Zespół nadzorujący zobowiązany jest zgłosić się do szkoły na godz 8.00